Marketing w sieci bazuje na tzw. tekstach zapleczowych SEO. Zaplecze SEO to nazwa strony internetowej, która zawiera treści wysokiej jakości. Treści te na ogół odnoszą się do jednego konkretnego zagadnienia lub do zagadnień...
Mailing reklamowy to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Polega on na przesyłaniu informacji o komercyjnej treści za pomocą adresów e-mail do bezpłatnych skrzynek elektronicznych. Treści te wysyłane są za...
Fanpage to strona, którą możemy utworzyć na najpopularniejszym portalu społecznościowym, czyli Facebooku. Jej konwencja jest podobna do profilu, ale przeznaczona dla firm, osób publicznych, produktów, czy marek. Docelowo to po...
Podstawowym celem reklam tekstowych tworzenia jest promowanie produktów i usług w sieci Google. Pozwala na to Google Ads, dlatego znajomość tego narzędzia pozostaje niezbędna, jeśli chcemy oprzeć promocję właśnie na nim.
Szukasz ciekawych i skutecznych form promocji? Marketing szeptany zdecydowanie jest jedną z nich. Jeśli chcesz dowiedzieć się, na czym polega jego działanie i jakie efekty przynosi – przeczytaj nasz artykuł.
Czym jest Facebook Copywriting? Choć wielu osobom rozpoczynającym prowadzenie fanpage'a własnej firmy wydaje się, że wrzucanie postów na Facebooka to banalne zajęcie, które mogą wykonywać samodzielnie, to szybko okazuje się,...